Monday, June 02, 2008

MAKLUMAN

Dah seminggu saya tak menjenguk ke sini. Bila saya surfed internet semalam, saya terkejut bila saya tengok satu mesej dari administrator mahasiswakini.com pada shoutbox, "Maaf.link saudara terpaksa dibuang kerana tidak update."


Sampai hati mereka buat begitu=) . Sebenarnya selepas saya sent the last post tempoh hari, saya pulang ke kampung. Kat rumah di Pasir Tumboh tu I did write something, just I got no enough time to go to CC, lagipun CC berdekatan rumah saya tu internetnya lembab sungguh. Malam saya bantu ayah basuh pinggan n jadi waiter di kedai makan ayah saya. Siangnya saya gunakan masa untuk siapkan kerja rumah (baca kerja kampus).


And now im back to the campus. Although it’s a bit delayed, but I will post the writing I did at at home. Hopefully, there will be something that we can squeeze out of it.

No comments:

Quote of the Week

" Though no one can go back and make a brand new start, anyone can start now and make a brand new ending "

Get the Touch Back!!!

ALLAHUAKBAR!!!