Thursday, November 20, 2008

SYAHID ATAU TIDAK? Satu Pencerahan


Bila saudara Sosialiskanan menulis di shoutbox blog ini yang beliau tidak setuju bahawa Amrozi, Imam Samudra dan Mukhlas itu syahid, saya merasa terpanggil untuk menjelaskan kenapa saya berpendapat demikian.

Saya hormati pandangan beliau. Tapi saya juga merasakan tidak adil jika kita membuat sebarang judgement tanpa dikuatkan dengan hujah yang kukuh. Artikel yang saya petik daripada http://ihwansalafy.wordpress.com/ ini in'Allah dapat memberikan kita sedikit pencerahan.

Klik di sini untuk membaca artikel tersebut.

Moga pandangan kita selaku hamba Allah yang serba jahil ini tidak menzalimi sesiapa, juga bebas dari telahan emosi yang selalunya mendorong kita bertindak tidak rasional.

No comments:

Quote of the Week

" Though no one can go back and make a brand new start, anyone can start now and make a brand new ending "

Get the Touch Back!!!

ALLAHUAKBAR!!!